hallo folks

Het café is er voor om alles met elkaar te bespreken wat vooral niet over motorcross gaat.
Plaats reactie
baloo the bear
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-03-2008 21:17

hallo folks

Bericht door baloo the bear » 04-03-2008 21:38

Als je lid word van een forum dan moet je je netjes voorstellen heb ik van mijn ouders geleerd. Netjes een hand geven en zeggen. Hallo ik ben Baloo the Bear. Maar dat handje geven gaat niet. :? Dus doe ik het maar met blokletters en zet ze achter elkaar zodat jullie het kunnen lezen.

Geboren en getogen in Nunspeet. Alweer 50 jaar, oeps nu zeg ik mijn leeftijd ook nog :( . De motorsport trekt mij al jaren en rij zelf alweer meer dan 30 jaar een wegbrommer. Nee, helaas. Ik ben geen off road of crosser. Gezien mijn postuur ook niet meer doen nu. Vroeger veel gesport met gewichten en zo. al die spieren kregen last van de zwaarte kracht en hangen nu rond mijn middel. Ik weet het, je ziet er niet meer uit. Geeft niets hoor, ik ben 30 jaar getrouwd en doe het alleen nog maar onder de lakens en met het licht uit. Op buikschuivers lig ik niet meer en rij nu rond met een Aprilia Capo Nord all road. Ha, hoor ik jullie denken!

die baloo gaat toch van de weg af. Jammer dan, alleen maar plat op mijn bek. Verder gewoon over de drempels en andere verkeers beperkingen die je nu tegen komt en die het echte genieten van een 2 wieler sterk beperken. Vandaar dat ik ook niet meer zoveel rij als ver in de vorige eeuw. Neen, daar is een andere hobby voor in de plaats gekomen.

Het fotograferen in al zijn facetten! Nu alweer een paar jaar en ik mag graag snelheids sporten op de foto zetten. Deze winter ben ik vaak op de crossbaan geweest om de wintercub cross en trial op de plaat te zetten.
Ik kwam toevallig op dit forum terecht en dacht. Waarom niet eigenlijk?
Een beetje dom lullen kan ik erg goed en dan vooral over motoren.
Zo dit was dan een klein beetje van dit en een klein beetje van dat. Is voldoende dacht ik zo.

groeten van Baloo the Bear.

kx500freak
Admin
Berichten: 56
Lid geworden op: 23-11-2007 07:45

Bericht door kx500freak » 28-03-2008 23:32

donder ik zat al van :?

wie is dit..maar ik weet t nu ...Jan Moll :}
welkom hier en sorry voor de late reactie jan..
tot bij het 3e treffen :)
'91 kx 500 SM mèt straatplaat :)
'94 kx500 MX
'01 kx500 SM

baloo the bear
Berichten: 2
Lid geworden op: 04-03-2008 21:17

Bericht door baloo the bear » 29-03-2008 11:16

yep, thats me. O-) Ik moet zeggen er gebeurt hier veel. Ik kan het bijna niet bij houden. 8-)

groet baloo

Remy
Berichten: 86
Lid geworden op: 22-11-2007 20:32

Bericht door Remy » 07-04-2008 16:45

haha, ja beetje uitgestorven..
CR 500 '98
CR 500 '00
CR 125 '97

Plaats reactie