| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Sjossa

|
Geplaatst: Vr Nov 23, 2007 5:24 pm Onderwerp: |
|
|
Ha jongens!
Ik heb een probleempje met mijn ontsteking en nu was mijn vraag of ik zelf mijn ontstekingsspoel kan doormeten. Hoe doe ik dit en welke waarden zou ik dan af moeten lezen? Ik heb namelijk geen vonk meer.
Alvast bedankt! _________________ Honda CR500 '91 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Remy

|
Geplaatst: Za Nov 24, 2007 6:06 pm Onderwerp: |
|
|
nooit opgemeten eigenlijk.. ik doe er een andere spoel in bij twijfel.. als dat werkt laat ik de oude weer opnieuw wikkelen..  _________________ CR 500 '98
CR 500 '00
CR 125 '97
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sjossa

|
Geplaatst: Za Nov 24, 2007 7:09 pm Onderwerp: |
|
|
Nou Remy, ik ben weer wat wijzer geworden. Net een ander spoeltje erop gesoldeerd, maar nog steeds geen vonk. Toen een ander complete grondplaat erop geschroefd, wel een vonk. Dus mijn spoeltje is niet kapot, dus ik ben bang dat mijn pulsgevertje (of hoe moet ik dat ding noemen) kapot is.
Met die andere grondplaat wou mijn CR trouwens ook nog niet lopen. Zelf heb ik een groot vliegwiel erop zitten en deze ontsteking om uit te wisselen was er een met een klein vliegwiel. Zou dat de reden zijn waarom hij niet wilde lopen hiermee? Hij wilde wel aanslaan maar het leek wel of de tijd helemaal niet klopte. Ik kreeg direct een terugslag.
Dus nu opzoek naar een ander pulsdingetje/grondplaat. _________________ Honda CR500 '91 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|