| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
haman47
|
Geplaatst: Zo Okt 12, 2008 11:40 pm Onderwerp: 500 cc moto gp replica |
|
|
Goedenavond,
heb besloten na 4 jaar lang een wegracer te hebben gebouwd in de 70cc nederlands kampioenschappen besloten om er mee te kappen en wat uitdagenders te gaan bouwen.
nu viel mijn oog gelijk op een 500 cc gp machine waar de mannen rainy/schwantz/rossi/biaggi nog op gereden hebben. met voorkeur naar de honda repsol editie, maar dat terzijde.
nu ben ik al een tijdje op zoek naar een nsr500 maar kan niet vinden of deze uberhaupt particulier te verkrijgen zijn. nu is dat geen punt want kan best een yamaha rd 500 oid nemen als basis. mijn vraag is echter wat jullie de beste basis vinden en wellicht een adres waar ik veel van mijn onderdelen kan scoren.
alvast bedankt!
mvg,
Herman |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Remy

|
Geplaatst: Ma Okt 13, 2008 2:52 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo Herman en welkom hier
poeh.. wij zijn hier meer van het cross-gebeuren dus ik kan je sowieso niet verder helpen.. maar ik vind het wél prachtig spul !
http://nl.youtube.com/watch?v=pexdIc_wrKc
lijkt me fantastisch, zo'n 4-cil met kenteken ! _________________ CR 500 '98
CR 500 '00
CR 125 '97
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
haman47
|
Geplaatst: Ma Okt 13, 2008 5:39 pm Onderwerp: |
|
|
het gaat mij nog niet eens om het kenteken ... gewoon om het hebben!
ga denk ik ook maar gewoon vanaf scratch beginnen. vind de 120 pk die de naam van dat filmpje verraad maar tegen vallen ... ik hoop toch wel rond de 160 pk te kunnen scoren met een 500 cc 2takt.
krijg ineens de kriebels 4 cilinder 125cc vierkante slag/boring verhouding ... mn ambities gaan mn portemonnee te boven vrees ik  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Mario2T
|
Geplaatst: Wo Okt 15, 2008 6:43 pm Onderwerp: |
|
|
Naast de 3 cylinder NS400 is er ook nog de RG500 Gamma van Suzuki.
Ik ben een Honda-man...maar die Suz. droogt die Honda helemaal af!
Top of the bill en het beste wat je kon krijgen midden jaren 80 op 2T gebied! _________________ 500 c.c. liefhebber! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
haman47
|
Geplaatst: Vr Okt 17, 2008 9:13 pm Onderwerp: |
|
|
een 3 cilinder is voor mij geen optie ...
heeft iemand wellicht beschikking over goede detail fotos van het blok ... of wellicht een autocad er van oid.
ga binnekort denk ik maar is met mensen van riegert racing praten ... die hebben een zeer fraaie 500 suzuki opgebouwd.
iig bedankt voor de tips ... alle adviezen zijn welkom |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|